Dieta 1000 kalorii

Jest mnóstwo diet odchudzających. Do jednej z najstarszych i nadal najbardziej popularnych i polecanych zarówno przez większość lekarzy jak i dietetyków należy dieta 1000 kalorii. Jest to dieta, która nie zakłada jak wiele innych diet szybkich i efektownych rezultatów. Chudnie się na niej, ale powoli, stopniowo. Jej jedyna wadą jest to, że trzeba bardzo uważnie liczyć spożywane kalorie i przestrzegać bardzo tego, aby spożywać pięć posiłków na dzień. Przy tym rozkład kalorii na posiłki powinien być następujący: śniadanie – 200 kcal, drugie śniadanie – 150 kcal, obiad – 350 kcal, podwieczorek – 100 kcal i kolacja 200 kcal.  Ponadto powinniśmy w trakcie tej diety jak i chyba wszystkich innych pić dużo wody niegazowanej. Zaletą tej diety jest to, że nie wywołuje ona skutków ubocznych, gdyż nie eliminuje żadnej grupy spożywczej. Zatem do naszego organizmu dostarczane są wszystkie składniki, co jest istotne do odpowiedniego funkcjonowania. Dieta 1000 kalorii nie jest żadną dietą cud, oczywiste jest bowiem, że jej pozytywne rezultaty po prostu wynikają z ograniczenia kcal i musimy spożytkować zapasy tłuszczu nagromadzone w naszym ciele, aby móc egzystować. Dietę tę warto połączyć z ćwiczeniami, jednak nie należy zbytnio się forsować. Kolejną niepodważalną zaletą jest to, że stosując tę dietę przez dłuższy czas, w końcu przyzwyczaimy się do zdrowego żywienia i raczej nie będzie nam groził efekt jo-jo.

Both comments and pings are currently closed.
.