Mało cukru niska waga

Jedną a godnych polecenia diet jest dieta Montignaca. Francuz chciał opracować dietę dla diabetyków, a tak naprawdę udało mu się stworzyć świetną dietę odchudzającą. Jej sekret polega na przyjmowaniu pokarmów z małą zawartością cukrów. Na podobnej zasadzie działa dieta plaż południowych. Zanim coś spożyjemy, stosując obie te diety, warto sprawdzić w tabeli indeks glikemiczny produktu, czyli po prostu zawartość cukru. Dieta nie należy do tak zwanych diet ekspresowych, aby osiągnąć zakładane rezultaty musimy być na diecie co najmniej kilka miesięcy. Jednak dieta ta nie jest bardzo uciążliwa, bo jest urozmaicona. Przy tym nie szkodzi ona w żaden sposób zdrowiu, ani nie mamy podczas jej trwania przykrego uczucia ssania w żołądku. Dieta ta składa się z dwóch faz. W pierwszej chudniemy, w drugiej utrwalamy rezultaty diety. W diecie tej jest jeszcze jedna zasada, jeśli już jemy coś o wysokim lub dość wysokim indeksie glikemicznym, nie możemy tego produktu łączyć z tłuszczami. Albo tłuszcze, albo duża zawartość cukru. Muszą być co najmniej trzy godziny przerwy pomiędzy spożyciem jednego a drugiego. Powinniśmy spożywać dużo warzyw, owoce również są mile widziane, ale przed posiłkiem, a nie w trakcie. Po zakończeniu diety nie ma znienawidzonego przez wszystkie kobiety efektu jo-jo i to jest największy atut diety Montignaca. Zatem jeśli naprawdę zależy nam na trwałych rezultatach i mamy w sobie dużo silnej woli i samozaparcia, wydrukujmy tabelkę z indeksami glikemicznymi i do dzieła.

Both comments and pings are currently closed.
.