Szybki spadek wagi

Do diet ekspresowych zaliczyć można dietę kopenhaską. Trwa ona tylko 13 dni, ale nie ma w niej miejsca na ani odrobinkę szaleństwa. Bezapelacyjnie trzeba się trzymać tego, co podaje jadłospis na każdy z kolejnych dni diety. Dieta ta składa się tylko z 3 posiłków dziennie, przy czym niestety na śniadanie wolno nam wypić zazwyczaj tylko czarną kawę z łyżeczką cukru lub zieloną herbatę.  Drugie śniadanie składa się na przykład z dwóch jaj i jakichś warzyw, obiad z befsztyka wołowego i dodatku w postaci np. jogurtu. Poza jajami dozwolone jest chude mięso, ryby i chuda szynka, kilka warzyw i owoców. Diety kopenhaskiej nie można powtarzać w odstępach mniejszych niż dwa lata, bowiem może ona wyniszczyć organizm, za mało w niej różnorodnych składników, ale na tym właśnie polega jej odchudzająca siła. Można na niej schudnąć nawet 20 kg. Nie poleca się jej jednak osobom ze schorzeniami. Do diet szybkich zalicza się również np. dietę norweską. Opiera się ona głownie na gotowanych jajach i grejpfrutach. Taką dietę stosuje główna bohaterka głośnego nie tak dawno filmu „Czarny łabędź”, która jest zawodową baletnicą i przez większość swojego życia jest na diecie. Stosując dietę norweską można spożywać też sałatki z niektórych warzyw i chude mięsa, a nawet niekiedy pieczywo. Jednak, aby osiągnąć właściwy efekt, polegający na zrzuceniu około 10 kilogramów warto przestrzegać podawanego przy diecie jadłospisu. Dieta ta jest efektywna, ale na pewno nie należy do najzdrowszych.

Both comments and pings are currently closed.
.